Tävling

Nu fixar jag en tävling.

Gör så här:

*Gör ett collage som kan bli lipgloss header.
*Mejla in ditt collage till [email protected]
*Skriv på din blogg att du är med och tävlar på lipgloss bloggen och länka lipgloss på din blogg.

Collaget...

*ska ha rosa eller lila bakgrundsfärg.
*en text som det står lipgloss på.
*kissie, dessie, paow, kenza ska vara med på collaget.

Får jag inte in något collage så blir det samma gammla kvar.
Vet ni inte hur man gör när man skickar bilder via mejl. Mejla då till mig så förklarar jag.

Vinnaren får en länk till sin blogg i varje inlägg i 1 vecka och så blir collaget lipgloss headern.

[email protected]

KRAM//lipgloss


Kommentarer
Postat av: spea

heej

jag skickade in min.men då skrev jag att jag ville göra en men jag mennar att det är den som är med i tävlingen.

2010-08-16 @ 11:01:05
URL: http://jstarlet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0