Tejers dumpningsrepliker och vad de egentligen betyder

1. Jag tänker på dig som en bror.
Du är lika störande som alla i familjen.

2. Det är lite skillnad i ålder mellan oss.
Det är du som är för gammal.

3. Jag dras inte till dig på "det" sättet.
Ditt utseénde liknar på en pensionär.

4. Jag har det lite tufft nu.
jag vill inte att du stannar över natten för då kan du komma på vem jag är kär i (någon annan).

5. Det är inte dig det är fel på, det är mig.
Det är inte mig det är fel på, det är dig och det är inte bara LITE fel heller...

6. Jag satsar på min karriär.
Till och med att ägna dagarna åt att sitta vid en bänk i skolan är roligare än att vara med dig.

7. Jag har inte sex innan jag har gift mig.
jag har inte sex med killar som dig innan jag har gift mig- för helv*te, det är inte så att jag är religiös, men det behöver inte du veta.

8. Vi kan väl vara vänner.
jag vill ha dig i närheten så att jag kanberätta för digom alla de andra killarna jag dejtar. Det är ännu roligare än att berätta det för tjejkompisarna.

9. Jag mår så dåligt just nu.
Du gör mig illamående.

10. Du är värd någon bättre än mig.
Och jag är värd någon bättre än dig.






KRAM//lipgloss




Kommentarer
Postat av: matilda

hej vill bara berätta att jag har frågestund, ställ gärna frågor

2010-07-31 @ 13:19:18
URL: http://machirude.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0