17.7.11

har sjukt booring så jag lggade in här och skulle kolla lite. ser att jag fortfarande har läsare här :) riktigt bra de!
som jag skrev förut så får ni gärna kolla in HÄR som är min andra blogg.
fick en kommentar :) om att jag borde skriva om kändisar. har dock inte så mycket kunskaper om det ämnet och inte så jätte stort intresse, jag tycker att de är kul att läsa skvallertidningar osv. om dem men jag vill inte lägga ner tid på att veta mera om dem. istället lägger jag ner tid på mina vänner, naglarna och träning, sm är de största ämnena i mitt liv eller hur jag ska förklara. alla har ju sina egna saker de tycker att är roliga.
men soom jag säkert frågat förut, vill ni att jag fortsätter skriva på den här bloggen? om ja kommentera då något av följande vad jag ska blogga om (om ni har egna förslag så kommentera de också)(man får kommentera flera alternativ) ↓
* ditt liv
* om naglar osv...
* träning
* kläder osv...
* något av era förslag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0