en lördag i min kommun

Började med att min underbara kompis Ida kom hit :) vi chillade en stund och gjorde typ ingenting. men sen... :P haha nej men vi gick ut och träffade på några trevliga "pojkar" "A", "P", "N" och "J". tyvärr kunde inte andra "J2" komma för han skulle lana :b
'
idag cyklade jag även 19 km hade lite smått ont i min röv sen efteråt kunde knappt sitta! men nu är det över och jag hoppas på träningsverk imorgon, men de får jag antagligen inte (=då e man väl vältränad om man inte får träningsvärk!?!?)
men i alla fall så försöker jag få ordning på min träning igen. den blev lite dålig under sommaren!!!
hoppas alla ni har haft en underbar lördag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0